Logo
Info
Noch nicht angemeldet? Hier einloggen oder neu registrieren!
Websuche:   

Anmelden

Benutzername:
Passwort:
Angemeldet bleiben

Produktempfehlungen

Kalender

Oktober 2019
Mo Di Mi Do Fr Sa So
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Seite merken

Icon del.icio.us Icon Digg Icon Technorati Icon Furl Icon LinkArena Icon SeekXL.de Icon Yigg.de Icon Webnews.de

Forum - Thema: Interviews und News von SRK (Keine Diskussion)

«« | Seite 5 von 91 | »»
Thema: Interviews und News von SRK (Keine Diskussion)
Autor Beitrag

Beitrag #201 - erstellt: 01. Juli 2006
ach was für eine süüüüüüüüße famile............ich bin echt begeistert wie er mit den kindern umgehet und wie er über die spricht...........einfach zuuuuuuu süüüüüüüüüüüß. Smily "thanks"
ich bin jeden tag mit was anderem beindruckt von diesem mann Smily "silberblick"was für ein toller mensch und vater Smily "top" er ist einfach der hammer.
ich liebe ihn jetzt auch mehr kajol92 Smily "smilesmile" Smily "doc_love"

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team
Produktempfehlungen

Beitrag #202 - erstellt: 02. Juli 2006
Noch ein Teil?? Oh ja, schnell her damit! Aber die Aussage von Shah: Ich liebe Aryan mehr, als Gauri es tut! find ich irgendwie schon ziemlich heftig. Kann es nicht beschreiben, aber es hört sich total merkwürdig an.Wie kann er sowas nur behaupten? Hoffentlich sagt er sowas nicht zu seinem Sohn!
Aber sonst....sweet sweet!

---

Beitrag #203 - erstellt: 02. Juli 2006
@arwen1981 ich find das gerade süß.......weil das hört sich so an also ob sie sich streiten würden wer aryan mehr lieb hat.Smily "smilesmile"

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team

Beitrag #204 - erstellt: 03. Juli 2006
Hier noch eine kleine Sammlung verschiedener Zitate zu Shahrukh und seinen Kindern:

„Aryan will sein wie ich, ich bin sein Vorbild, während meine Tochter wie ihre Mutter sein will. Aryan glaubt, er sähe aus wie ich, und zieht sich auch an wie ich. Wir sind gute Freunde. Genau gesagt sind wir die besten Freunde der Welt. Ich hänge sehr an meinem Sohn. Wir können stundenlang miteinander reden.“ (Shahrukh Khan)

„Sein Sohn glaubt, sein Vater sei Superman. Aber das kann man dem Jungen nicht verdenken. Wenn er den Fernseher einschaltet, sieht er seinen Vater, wenn er zur Schule fährt, sieht er überall in den Straßen Filmplakate mit seinem Vater, und überall, wo sein Vater auftaucht, werden die Leute hysterisch und schreien ‚Shahrukh, Shahrukh!’.“ (Shashilal Nair)

„Ich finde, er ist der beste Vater. Er ist wirklich cool. Er ist nicht paranoid und behandelt seinen Sohn wie einen Freund. Und es macht ihm so viel Spaß, Vater zu sein! Du gehst zu einer Party in Shahrukhs Haus und findest ihn auf allen Vieren vor, beim Spielen mit Aryan – und du lässt ihn dann einfach... Er ist reif und locker geworden, und ruhiger, das passiert eben... Er hat jetzt zwei Kinder. Er hat so ein wundervolles Zuhause, und er lässt es sich wirklich gut gehen.“ (Farah Khan)

„Ich bin ein totaler Familienmensch. Ich bringe meine Kinder jeden Tag zur Schule, und wenn ich kochen könnte, würde ich auch das für sie machen. Wenn es nach mir geht, dann ist es echt macho, etwas für seine Kinder zu tun.“ (Shahrukh Khan)

Alle Eltern bringen ihren Kindern bestimmte Werte bei. Und es überrascht nicht, dass Shahrukhs Eltern niemals irgendwelche Regeln aufgestellt haben. „Deshalb konnten auch nie welche gebrochen werden. Meine Mutter sprach viel über harte Arbeit, Ehrlichkeit und Gefühle, die vom Herzen kommen. Und sie haben mich gelehrt: ‚Wenn du etwas gerne tun möchtest, dann geh hin und tu es.’ Ich fühle mich niemals schuldig, wenn ich etwas tue... Meine Rolle bei Aryans Erziehung ist ähnlich. Gauri ist sehr stolz auf mich. Ich glaube nicht, dass sie etwas dagegen hat, wenn Aryan ein paar von meinen Werten übernimmt. Sie weiß, dass ich ein bisschen seltsam bin, dass ich aber auch ein paar Seiten habe, die richtig sind. Deshalb hat sie mich ja auch geheiratet. Natürlich würde Gauri nicht wollen, dass Aryan genauso verrückt wird wie ich! Aber ich finde, er ist okay.“ (Shahrukh Khan)
(Fußnote zu den Werten: Beide Kinder, Aryan und Suhana, haben gelernt, im Khanschen Haushalt die Koexistenz von Ganpati und Allah zu verehren. Mit dem Ergebnis, dass Aryan vor einer komplizierten Operation seines Vaters ganz selbstverständlich in einen Hindutempel ging und dort ein islamisches Gebet sprach, damit sein Vater schnell wieder gesund würde.)

„Shahrukh ist eng mit seiner Familie verbunden; er hängt sehr an seiner Familie, ganz besonders an seiner Schwester, seiner Frau und seinen Kindern. Er ist sehr verantwortungsvoll seiner Familie gegenüber, und ich finde es phänomenal, wenn jemand in so jungen Jahren eine solche Verantwortung übernimmt.“ (Aziz Mirza)

„Meine Tochter hängt mehr an ihrer Mutter, während Aryan und ich uns sehr ähnlich sind. Aryan ärgert Suhana gern, aber sie ist so ein Schatz!“ (Shahrukh Khan)

„Wenn ich Aryan und Suhana sehe, dann sehe ich Reinheit und Spontaneität. Unberührt von Kommerz und frei von Neid – selbst als Schauspieler wachse ich, wenn ich sie einfach beobachte. Fakt ist, ich will keiner dieser berühmten, aber ständig abwesenden Väter sein. Ich möchte, dass meine Kinder unter meiner Obhut aufblühen.“ (Shahrukh Khan)

„Meine Tochter dachte lange Zeit, ich sei Aamir Khan. Sie konnte mich auf der Leinwand nicht erkennen. Wann immer ich auf dem Bildschirm auftauchte, rief sie laut ‚Aamir Khan!’.“ (Shahrukh Khan mit einem breiten Grinsen)

„Meine Frau meint, ich bin verrückt, aber ich weiß schon jetzt, dass ich meine Tochter selber zu jeder Party bringen werde, zu der sie mal eingeladen wird. Ich will, dass ihre Freunde sagen: ‚Wow, hast du einen gutaussehenden Vater!’ Und wenn sie dann mit ihrem Freund hinten in unserem Wagen sitzt, werde ich am Steuer sitzen und sie überall hinfahren.“ (Shahrukh Khan)

So das warsSmily "thanks" dann hab ich noch ein kleines interview, habs mir aber nicht durchgelesen denke es ist nicht so interessant

---
David Villa & Iker Casillas (L)

Beitrag #205 - erstellt: 03. Juli 2006
Smily "dankedankedanke"
mensch ist das schön, ,,,, wo hast du den alles her???

danke für alles.

so ein papa möchte ich auch haben. lol...Smily "smile"

Beitrag #206 - erstellt: 03. Juli 2006
Shah Rukh Khan – the highest paid actor in Bollywood
03rd July 2006 15.28 IST
By ApunKaChoice Bureau

By staking his claim at the overseas territory for Don (worth Rs 12 crore), Shah Rukh Khan has become the highest paid actor in Bollywood.

‘Don’ and Kabhi Alvida Na Kehna are the most eagerly awaited films of the year. Having spent most part of this year traveling all over the world, SRK is settling down in the rain-n-media-squelch of Mumbai.

His last film Paheli may have been a failure at the box-office, but with
‘Don’ and Kabhi Alvida Na Kehna the second half of 2006 is undoubtedly going to belong to the King Khan.

Talking to a prominent website, SRK rubbished reports of his alleged fallout with his childhood icon Amitabh Bachchan and stated that how can he even think of having differences with Big B as no one can come close to him.

As for his discomfiture with the growing popularity of Abhishek Bachchan , SRK said that he missed the Junior B when he had to go back to India during the shooting of Kabhi Alvida Na Kehna.

In spite of both Abhishek and Hrithik Roshan being much younger to him, he still considers them as ‘good friends’.

On his ‘differences’ with the mercurial Ram Gopal Varma who recently shelved Time Machine where both were coming together for the first time, SRK cleared the air by saying that at any given time he receives 10 – 12 offers, out of which he rejects 10 and accepts only two. And ‘Time Machine’ is one of those ten that he refused as it was not measuring up to the mark.

It was said that SRK was incensed with RGV for making fun of Karan Johar ’s films (RGV had stated in an interview that Kabhi Khushi Kabhie Ghum was his favourite horror film) and for also stating that working with SRK will be like going back to school insinuating about Khan’s limited vocabulary as an actor.

But the diplomat that he is, SRK is still saying that the SMS he sent to Ramu was: “We shall tell another story some other time”.

So look forward to SRK rocking the Box Office in the later half of an year that is proving to be the best ever year from business perspective of Bollywood.

Beitrag #207 - erstellt: 03. Juli 2006
“I am an Overseas Actor,” says SRK
Faridoon Shahryar, IndiaGlitz [Monday, July 03, 2006]

“I am an overseas actor,” says King of Repartee-n-One-Liners Shahrukh Khan. He also happens to be the most bankable star on the Bollywood Box Office. His last film ‘Paheli’ may have been another failed attempt at going out of his comfort zone (Raj and Rahul kinda cinema), but the second half of 2006 is undoubtedly going to belong to him. For Karan Johar’s ‘Kabhi Alvida Na Kehna’ and Farhan Akhtar’s ‘Don’ are the most eagerly awaited films of the year. Having spent most part of this year traveling all over the world, Badshah Khan is settling down in the rain-n-media-squelch of good-ole-Mumbai. By staking his claim at the overseas territory for ‘Don’ (worth Rs 12 crore), he becomes the highest paid actor in Bollywood.

He knows it well that there are people who are spreading rumors about his alleged fallout with his childhood icon Amitabh Bachchan. He rubbishes such reports by stating that how can he even think of having differences with Big B as no one can come close to him. As for his discomfiture with the growing popularity of Abhishek, all he has to say is that he missed the Junior B when he had to go back to India during the shooting of KANK. In spite of both Abhishek and Hrithik being much younger to him, he still considers them as ‘good friends’.

A lot has been written about SRK’s ‘differences’ with the mercurial Ram Gopal Verma who recently shelved ‘Time Machine’ where both were coming together for the first time. It was said that Shahrukh was incensed with RGV for making fun of Karan’s films (RGV had stated in an interview that ‘Kabhi Khushi Kabhi Ghum’ was his favourite horror film) and for also stating that working with SRK will be like going back to school insinuating about Khan’s limited vocabulary as an actor. SRK clears the air by saying that at any given time he receives 10 – 12 offers, out of which he rejects 10 and accepts only two. And ‘Time Machine’ is one of those ten that he refused as it was not measuring up to the mark. But the diplomat that he is, SRK is still saying that the SMS he sent to Ramu was: “We shall tell another story some other time”.

IndiaGlitz looks forward to SRK rocking the Box Office in the later half of an year that is proving to be the best ever year from business perspective of Bollywood

Beitrag #208 - erstellt: 03. Juli 2006
@indimaus hab ich alles von diesem forum http://www.forum4free.org/16300/forum/index.php?sid=
Zum Glück hat die posterin dieses interviews mir das erlaubt es auch an euch zu schickenSmily "thanks" Smily "dankedankedanke" an sie

---

Beitrag #209 - erstellt: 04. Juli 2006
danke indira02 und kajol92 für die tolle artikels Smily "top" Smily "thanks" Smily "dankedankedanke"

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team

Beitrag #210 - erstellt: 04. Juli 2006
SRK & Hrithik: Bonding with the best!
We told you about Hrithik hosting a special screening for Shah Rukh Khan and Karan Johar before the release of Krrishi, and about how the two of them loved the film. Now we hear lately SRK has this special fondness for the Roshan lad - only one good actor appreciates the other, right? When Hrithik made a flying visit to London to promote his film, SRK (who was holidaying there with his family) hosted a special dinner for him. Arjun Rampal, who's currently shooting there for his home-production with Chunky Pandey, also joined the celebration dinner. The Roshans were obviously very touched by King Khan's gesture. One Superstar bonding with another Superhero. Now that’s called bonding with the best!

quelle: indiatimes

Beitrag #211 - erstellt: 05. Juli 2006
Shah Rukh out of Yashraj camp?
Director Aditya Chopra will make a film without Khan for the first time, has cast Abhishek Bachchan instead
MUMBAImirror, Wednesday, July 05, 2006
Ram Kamal Mukherjee

Ever heard of an Aditya Chopra film without Shah Rukh Khan? Shah Rukh has been the face of blockbusters films like Dilwale Dulhaniya Le Jayenge and Mohabbatein (both made by Chopra) but in a latest development, Chopra has decided to drop his favourite star in favour of Abhishek Bachchan.

It is rumoured that owing to Shah Rukh's alienation from the Bachchans, the Chopras have decided to keep him out of their camp. According to our source, Abhishek Bachchan will take over in Chopra's next project. "It will be a romantic film. They are considering Rani Mukherji to play the lead,” our source reveals.

Chopra is tight-lipped about his forthcoming venture, but sources say that Shah Rukh is history as far as Yashraj films go. This is in stark contrast to the solidarity that the two have expressed on numerous instances previously. In an earlier interview, Yash Chopra had even stated, "Shah Rukh is like my family. I don't have to sign him for my projects. He will always be with me even if he is not part of my projects."

Not many people know that it was Adi Chopra who convinced Shah Rukh to work in Dilwale Dulhaniya Le Jayenge and that Yash Chopra took up a fight with Sunny Deol, in support of Shah Rukh Khan during the making of Darr. So much so, that after Darr the Deols and Chopras never worked together.

However, in a bid to make truce with everyone, the Chopras have even signed Bobby Deol for Shaad Ali's Jhoom Bara Bar Jhoom. "Chopras are reconciling with everyone, just to make Shah Rukh feel that he not indispensable," says our source.

Shah Rukh, on his part is very disappointed with Chopra. He always made time for Yashraj films from Darr to Veer Zara, they have had a long-standing association. Shah Rukh has always maintained his dignity and said, "I don't believe in all these rumours. Amitji is above all this. Abhishek is like my younger brother and my kids are fond of him." However our source says, "Shah Rukh shouldn't have taken panga with Amar Singh, he is very powerful and can twist anyone's arm. Even then, it is unfair to dump Shah Rukh from the camp, just because of the Bachchans."

Although Shah Rukh and Yash Chopra have denied the ‘so-called’ war between them, their actions seem to speak otherwise. Yash Chopra has blocked all the major theatres and multiplexes for Dhoom 2, which is slated for a Diwali release. Incidentally, Ritesh Sidhwani is planning to release Farhan Akhtar's film Don, starring Shah Rukh Khan at the same time. "Yashraj has the biggest distribution network in India, and after Hrithik Roshan's Krrish, people are eagerly waiting for the much-hyped Dhoom 2. It seems that UTV will be distributing Don, and will face tough competition from Dhoom 2," says our source

Beitrag #212 - erstellt: 05. Juli 2006
@Kajol92
war das süüssss. Was für ein VaterSmily "top" Smily "thanks"

---

\"Even if you’re not hungry, just be greedy.\" (Selbst wenn Du nicht hungrig bist, sei gierig.)SRK

Beitrag #213 - erstellt: 05. Juli 2006
Ja SRK liebt seine Familie sehrSmily "top" Smily "top"

---
Meine FF: Eine liebe mit Hindernissen!!

Beitrag #214 - erstellt: 05. Juli 2006
@ShahRukh70 er ist wirklich klasse!!!

---

Beitrag #215 - erstellt: 05. Juli 2006
ach ich verstehe nicht wieso sie sie so einen grossen aufstand machen weil yash chopra ohne shah mal was machen will. ist das verboten oder was? shah hat sowieso das nächste jahr verplannt und wenn yash chopra mal einen film machen will muss auf ihn warten oder wie? also aus jeder kleinigkeit wird ein aufstand gemacht und wird geredet was das zeug hält...Smily "nichtgut"

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team

Beitrag #216 - erstellt: 05. Juli 2006
@keti was haben die denn da geredet? (mein englisch ist nicht gut)

---

Beitrag #217 - erstellt: 10. Juli 2006
Supreme Court dismisses PIL against SRK’s house
By IndiaFM News Bureau, July 8, 2006 - 02:45 IST

Shah Rukh Khan’s house has been under fire since quite some time, now. The actor who stays in the bungalow, Mannat, in Mumbai’s Bandra area, has been in the process of building a multi-story building, within the bungalow property. A PIL was filed by a certain Mr. Cyril Thomas, who claimed that the actor had influenced the Maharashtra Government in order to get permission to construct the building.

Earlier, the bungalow was called Villa Vienna. However, Khan renamed it Mannat. The high court ruled that the actor had all the permissions for the additional construction. The Supreme Court has dismissed the PIL. It is believed by some that constructing a multi storey building will damage the original heritage structure, Mannat.

Beitrag #218 - erstellt: 10. Juli 2006
diashow... Is Shah Rukh Khan worth Rs 12 crore?

http://broadband.indiatimes.com/audioslideshow/1705114.cms

Beitrag #219 - erstellt: 10. Juli 2006
was soll srk 10 millionen wert sein??? will man den jetzt kaufen oder was?Smily "silberblick"

---

Beitrag #220 - erstellt: 10. Juli 2006
nein das net aber er bekommt wohl soviel für die rolle in DON Smily "wink"

---

Member im Schnucki-Such-Club

Hilfe | Team

Beitrag #221 - erstellt: 11. Juli 2006
Shahrukh ist eigentlich unbezahlbar!Smily "wink"

Dann nähern sich die BW-Preise ja langsam denen in Hollywood. Es hieß ja lange, dass die BW-Schauspieler nur einen Bruchteil dessen für ihre Filme bekommen, was man in Hollywood zahlt. Hey, dann kann sich Shahrukhji ja noch ein paar weitere Hochhäuser in den Garten setzten...Smily "smilesmile"

---
Since I´m a devil, I must wear Prada(KJo)

Beitrag #222 - erstellt: 11. Juli 2006
Baby Bachchan bowled over by King Khan's charm
Shah Rukh Khan ’s overt statements proclaiming himself as the ‘superstar’ of Bollywood may lead many to believe that he is an arrogant man. But Abhishek Bachchan thinks otherwise.

According to Abhishek, SRK is a “humble and unassuming person”. In Abhishek’s opinion, one needs to spend some time with SRK in order to know the man and the superstar.

During the making of Karan Johar’s film Kabhi Alvida Naa Kehna , Abhishek not only got a chance to work with SRK but also got to know the man behind the superstar.

“I was bowled over by him as an actor and a human being…Only after you work with Shah Rukh do you truly understand why he enjoys the position he does. He's a humble and unassuming person,” an IANS report quotes Abhishek as saying.

Another quality Abhishek marvels in the king Khan is how, during shooting, SRK not only concentrates on his own performance but also makes sure that other actors also end up giving their best.

Abhishek recalls one scene in which he was stuck and how SRK came to his rescue and gave an advice as to how to perform.

“The amount I've learnt from him about conducting oneself as a person and as an actor, is insurmountable,” Abhishek is quoted.

Abhishek also adds that the rumours of rift between SRK and the Bachchans have not affected their relationship.

‘Kabhi Alvida Naa Kehna’ has Abhishek playing husband to Rani Mukherjee , and SRK playing Preity Zinta ’s husband. The film is about troubled marriages.

[apunkachoice.com]

10 July, 2006 by RedChilli

---

Beitrag #223 - erstellt: 11. Juli 2006
Zitat von kajol92:
was soll srk 10 millionen wert sein??? will man den jetzt kaufen oder was?Smily "silberblick"

hast du gedacht dein traum wäre war geworden, shah kann man jetzt schon kaufen......bloß dass es dir 10 milionen fehlen Smily "smilesmile" ......oder?

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team

Beitrag #224 - erstellt: 11. Juli 2006
It's a Bollywood summer in Britain
If you visit London or any part of Britain in the next few weeks, chances are that you will run into Amitabh Bachchan, Shah Rukh Khan, Preity Zinta, Yash Chopra or Aamir Khan, or an Indian crew shooting in the sylvan countryside.
Bollywood has been in focus in various ways.
Films featuring Rishi Kapoor, Suneil Shetty and others are currently being shot in picturesque locations in north Staffordshire and north Wales.
The major film distribution group, Eros International, announced that it had raised 22.5 million pounds in an offering on London's Alternate Investment Market (AIM).
Meanwhile, across Yorkshire, local authorities have begun preparations to host next year's International India Film Awards (IIFA). In nearby east Midlands, thousands of Bachchan fans are eagerly awaiting his arrival to receive an honorary degree at the De Montfort University July 19.
The Indian film industry is the flavour of a major event in London's cultural calendar next week as the prestigious British Academy of Film and Television Arts (BAFTA) presents a series of events to celebrate and explore contemporary Bollywood cinema.
Elsewhere, a picturesque part of North Wales was transformed this week as actors and actresses from India shot scenes for a new film starring Suneil Shetty and Raveena Tandon. The location was the Marquess of Anglesey's 18th-century estate, Plas Newydd.
Paul Carr-Griffin, property manager at Plas Newydd, said: "Normally we play classical or jazz music but at the moment there is Indian music playing, which is a bit different. Also, the crew have their own outside catering, so there is a smell of curry wafting around the place, which is unusual but nice."
The British Tourist Authority in India has been promoting Britain as the ideal place for Bollywood to shoot.
Elsewhere, a picturesque part of North Wales was transformed this week as actors and actresses from India shot scenes for a new film starring Suneil Shetty and Raveena Tandon. The location was the Marquess of Anglesey's 18th-century estate, Plas Newydd.
Paul Carr-Griffin, property manager at Plas Newydd, said: "Normally we play classical or jazz music but at the moment there is Indian music playing, which is a bit different. Also, the crew have their own outside catering, so there is a smell of curry wafting around the place, which is unusual but nice."
The British Tourist Authority in India has been promoting Britain as the ideal place for Bollywood to shoot.

---

http://meinebastelbildergallery.npage.de/

Beitrag #225 - erstellt: 11. Juli 2006
Also los, auf nach GB...*online_ein_ticket_kauf*Smily "smilesmile"

---
Since I´m a devil, I must wear Prada(KJo)
Produktempfehlungen

Beitrag #226 - erstellt: 11. Juli 2006
Shah Rukh Khan Is Right
By Krishna Jewel, AllBollywood.com Staff

Perhaps Shah Rukh is right, "Some journos need copy at any cost."
A current article in a well-known Mumbai paper is riding on the so-called dispute between the Bachchans and Khan, however, now the author of the article is attempting to involve the Chopras.

The article claims the Chopras are snubbing Shah Rukh in favour of Abhishek Bachchan for Aditya's next film, pointing out that Shah Rukh was in both DDLJ and Mohabbatein, but will not be in Aditya's upcoming project.

However, Dhoom was an Aditya production, and Shah Rukh was nowhere to be seen in it either, but rather Abhishek. Yet, no one claimed a rift at that time.

The article claims it is 'rumoured' that owing to Shah Rukh's 'alienation' of the Bachchans, the Chopras have decided to alienate Shah Rukh. Apparently the information came from a source, but it is not stated how the source is connected to Abhishek Bachchan, the Chopras or Shah Rukh.

However, one has to ask if there is such a problem between the Chopras and Khan, why would Yash himself say in an interview last week, "Shah Rukh is like my family. I don't have to sign him for my projects. He will always be with me even if he is not part of my projects." Going on to call Shah Rukh his 'jaan'.

It is widely known that Yash Chopra was so in support of Khan during Darr that he had a fight with Sunny Deol. It's claimed that following Darr the Deols and Chopras never worked together again, however, people seem to forget that Esha Deol, star of Dhoom, is the half-sister of Sunny and Bobby Deol. So much for not working with the Deols anymore.

Now, the Chopras have even signed Bobby Deol for Shaad Ali's Jhoom Bara Bar Jhoom. The source claims, "Chopras are reconciling with everyone, just to make Shah Rukh feel that he not indispensable." This seems unlikely, as it does not benefit anyone to isolate Shah Rukh or the Chopras. Why would either side shoot themselves in the foot, so to speak?

Shah Rukh has always maintained his dignity and said, "I don't believe in all these rumours. Amitji is above all this. Abhishek is like my younger brother and my kids are fond of him." He even said in a recent interview that during the New York schedule of KANK, he and Amitabh would spend hours on end talking after pack up, and when Abhishek left for three days to attend a wedding, Shah Rukh missed him. He has stated that the Bachchans are family, and the Chopras have said the same of Shah Rukh.

On Uday Chopra's new website, www.udaychopra.com, he speaks of Shah Rukh fondly and often, saying he is his favourite actor and his nickname, U.D. -said Udi - was given to him by Shah Rukh. Uday says he has learned the most about acting from Shah Rukh and one of his favourite films is a Shah Rukh film, which is not a Chopra film, by the way.

Do these things sound like a family at war with Khan?

At the end of the day, they are business people as well as friends, and sometimes business is a tough thing. Yash Chopra may have 'blocked all major theatres and multiplexes' for the release of Dhoom2, which is slated for a Diwali release. At the same time Ritesh Sidhwani is planning to release Farhan Akhtar's film Don, starring Shah Rukh Khan. However, this does not necessarily indicate anything more than an effort to make money. At the end of the day, all films are up against each other, and if two big films come out at the same time, the distributors must do what they can to insure box office success. Every one in the industry knows this.

Of course, Shah Rukh and Yash Chopra have denied the so-called war between them, as there is none.

Next, these same journos will be creating a war between Hrithik and his father and Khan. Incidentally, while he was holidaying in London with his family, Shah Rukh hosted a special dinner for Hrithik when he visited London to promote Krrish.

Hrithik was very touched by Khan's gesture.

Why some journalists feel they must stir things just to make copy is beyond understanding. There is enough that actually takes place every day, without creating stories.

On the other hand, they know the name Shah Rukh Khan sells, be it on celluloid or in print.

So, as I said, it seems Shah Rukh Khan is right, "Some journos need copy at any cost."

Beitrag #227 - erstellt: 11. Juli 2006
SRK's Supreme Relief
By Krishna Jewel, AllBollywood.com Staff

NEW DELHI: Shah Rukh Khan was able to breath a sigh of relief today as the Supreme Court dismissed a public interest litigation (PIL) which challenged the Maharashtra government's decision to permit Khan to continue construction of a multi-story complex near the heritage building where the actor lives in the Mumbai suburb of Bandra.

The apex bench of Chief Justice of India Y K Sabharwal and Justice C K Thakker observed that no illegality was involved in the construction of the complex and the Mumbai High Court order doesn't call for any interference, thereby establishing that the Maharashtra government did not violated any law and nor did the actor influence the administration.

Bombay High Court had earlier dismissed the petition filed by one Cyril Thomas Mecwan, claming to be the president of Bhartiya Pheriwala Ekta Sangh, who said Khan had influenced the state government into taking the decision.

Mecwan claimed he was a social worker and president of the Bharatiya Pheriwala Ekta Sangh and contended in his petition that the actor's proposed multi-story complex would devastate the heritage complex Mannat.

The high court held that all requisite permissions and clearances for the construction of the complex had been duly obtained and no illegalities had occurred. The Supreme Court confirmed that order while dismissing the PIL.

Beitrag #228 - erstellt: 11. Juli 2006
also doch kein krieg zwischen chopras und srk...........so weit ich das verstanden habe Smily "silberblick"
aber ich verstehe nicht irgendwie warum dhoom2 und Don unbeidngt gleichzeitg in kinos kommen müssen. naja sie werden es besser wissen warum Smily "silberblick"
ich hoffe nur das dhoom2 nicht so ein schrott ist wie dhoom1 war.

danke indira für interessante artikelsSmily "dankedankedanke" Smily "dankedankedanke"

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team

Beitrag #229 - erstellt: 12. Juli 2006
Shah Rukh in Kabhi Alvida music video
It is a known fact that Shah Rukh Khan plays a disabled ex-footballer in Karan Johar’s Kabhi Alvida Na Kehna, meaning he will not be dancing to any songs in the film.

But a special video promo is being made to accomadte lovers of Shah Rukh Khan’s dance steps.

And this video will not be included in the actual theatrical release, but will be used for promotion on television.

The video will also feature Abhishek Bachchan and Preity Zinta.

It is not yet known if Rani Mukherji and Amitabh Bachchan will be included in the footage. This is the first time we will be seeing Shah Rukh Khan portray a disabled person in a film.

Ajay Devgan acted his heart out as a mentally challenged father while Hrithik Roshan was award winning for the same, in the prequel to Krrish, Koi Mil Gaya.

We will have to wait and see if Shah Rukh Khan can pull off portraying a partially handicapped individual.

Kabhi Alvida Na Kehna has guest appearences by Ritesh Deshmukh, Arjun Rampal, Saira Mohan and Kajol. While Anupam Kher’s wife Kiron Kher, is playing the role of Shah Rukh Khan’s mother.

The film is pencilled for release in August.

[radiosargam.com]

---

Beitrag #230 - erstellt: 14. Juli 2006
Shah Rukh Khan in English film?
If rumours to be believed, Bollywood king Shah Rukh Khan is going international finally.

Shah Rukh recently told in an interview that he doesn't need to go abroad to do films, because he's busy enough in Bollywood. However as per recent rumours, England's Film4 is trying to sign up Shah Rukh for an English language feature film to be shot in the UK. And Shah Rukh has agreed to do the film also.
The rumour also has it that Shah Rukh wants to shift his base to UK and there he can star in UK television dramas. Why King Khan wants to leave India is however another issue.
[indiatarget]

---

Beitrag #231 - erstellt: 15. Juli 2006
hmm..irgendwie kann ich das nicht glauben..rukhi in einem englischen film..nene!besser nicht!

---
My name is Khan

Beitrag #232 - erstellt: 16. Juli 2006
Na höchstens in James Bond oder SupermanSmily "smilesmile" war das nicht so???

---

\"Even if you’re not hungry, just be greedy.\" (Selbst wenn Du nicht hungrig bist, sei gierig.)SRK

Beitrag #233 - erstellt: 16. Juli 2006
Shah Rukh could star with Tom Cruise
This is a deal that can soon result in a Tom Cruise or a Sean Connery starring along with an Amitabh Bachchan or a Shah Rukh Khan. The Anil Dhirubhai Ambani Group-owned Adlabs Films has sealed a multi-million dollar co-production film financing contract with Ashok Amritraj’s Hyde Park Entertainment, marking Adlabs’ entry into mainstream Hollywood. What is more, this move that is expected to bring vibrancy into the Indian film industry will be the first-of-its-kind alliance between a major Indian entertainment company and a Hollywood major.

The investment in films being produced by Hyde Park underlines Adlabs’ intent to partner with global entertainment companies to fuel future growth. The company had tied up with Hyperion Pictures last year to co-produce Marigold starring Salman Khan and another film Ali Later, that is scheduled to be released this October. “We decided to get into the joint venture with Hyde Park Entertainment as it will help us get a foothold into producing Hollywood films. In fact, we have already started evaluating projects and scripts to finalize our first project which will be announced shortly,” Managing Director of Adlabs Films Manmohan Shetty told The Indian Express on Saturday. The multiple-film contract, which will be in force initially for three years, will also help the company consolidate its leadership position in Bollywood. “Since Adlabs is an involved co-producer, the two companies will be evaluating both Hollywood and Bollywood projects together. Once we have shortlisted the scripts, we will look at choosing the most appropriate cast from Indian or Hollywood actors,” Shetty said. As Adlabs is an entertainment conglomerate that produces, processes, distributes and exhibits films, the tie-up will also be leveraged to promote growth in its entire value-chain. The company also plans to produce more Bollywood films in English to cater to this growing segment of viewership in India. Having recently ventured into international sales and distribution of Bollywood films, Adlabs is slated to distribute 18 to 24 films this year, making it the largest exporter of Bollywood products.
About the potential he sees in the international market, Shetty said, “We have already recovered all our money on the first day of screening Krrish in the international markets. Given the response we are generating abroad, we plan to expand our distribution and exhibition network to UAE and Australia.”
[radiosargam]

---

Beitrag #234 - erstellt: 16. Juli 2006
BAFTA Bilder/Artikel

(Quelle: www.dnaindia.com)

Und ein interessantes Interview mit Shahrukh im Zusammenhang mit dem angeblichen Streit zwischen den Bachan´s und ihm. Sie waren bei ihm und haben zusammen die WM geschaut.

We hug, we chat and we meet up for dinner: SRK

Sunday, July 16, 2006

Und ein interessantes Interview-MIT Shahrukh im Zusammenhang MIT, das dem Streit angeblichen, zwischen ihm und Höhle Bachans. Sie waren bei ihm und haben zusammen Würfel WM geschaut. Wir umarmen, plaudern wir und wir treffen oben für Abendessen: SRK Sonntag, Juli 16, 2006 Shah Rukh Khan kommt sauber auf seinem Verhältnis zum Bachchans, Machtspiel in Bollywood und ` KANK '. Monisha Pratap - Shah Wie glaubt es, um der leistungsfähigste Mann in der Industrie zu sein? Ich beziehe nicht auf solchen Titeln. Was kann ich in dieser Industrie tun, die Jemand ander nicht tun kann? IchBIN nicht in der Lage, das Gesicht der Filme oder die Richtlinien der Filmindustrie zu ändern. Leute sind an meiner Türstufe gestanden, um ihr Geld zurückzunehmen, wenn meine Filme nicht gut getan haben, selbst wenn es das Verlieren einer Wahrscheinlichkeit des Arbeitens mit mir bedeutete. Ich bin sicher, daß gleichmäßiger Herr (Amitabh) Bachchan, der als das leistungsfähigste angekündigt wird, dieses gegenübergestellt haben muß. Welchem uns, ist erinnert ein kalter Krieg zwischen Ihnen und dem Bachchans? Ich lehne ab, zu diesem dummen, eingebildeten und gemeinen Klatsch zu reagieren. Die Idee, daß zwei Leute, die gut tun, ein Problem haben müssen, ist uneducated sehr Annahme. Tatsächlich war das Bachchans zu meinem Haus vorbeigekommen, die Fußballendrunden aufzupassen. Wir umarmen, plaudern wir und wir treffen oben für Abendessen. Ich würde nicht zu anmaßend sein, wenn man sagte, daß wir jeder des anderen Firma - sogar jetzt, wegen dieser Gerüchte genießen. Was über jüngere Rivalen Hrithik Roshan und Abhishek Bachchan, das versucht, Sie zu verdrängen? OH-, hören wir es jedes Jahr - ich möchte annehmen, daß es ein Druck auf ihnen ist, mit mir oben zu halten. Es ist unfair, sie mit jemand zu vergleichen, das für 15 Jahre gearbeitet hat. Es setzt auch den Wert der älteren Schauspieler herab. Ein kann nicht die Größe von Herrn Bachchan wegnehmen, indem es ihn mit einem upstart wie mir vergleicht. Dito für die Leute jünger als ich. Ihr upcoming Film ` Kabhi Alvida Na Kehna ' hat ein sehr fettes Thema... Dieser Film, basiert auf extramarital Verhältnissen, wird eine Menge Mischgefühle erzeugen. Alle auf Reaktion hängt ab von, welcher Seite Sie sind. Wenn Sie die Freundin, Sie es mögen konnten, aber, wenn Sie sind, die Frau und Ihr Ehemann Sie gelassen hat, möglicherweise mögen Sie es nicht. Es ist ein sehr strittiger Film. Lose Leute denken, daß das Ende nicht recht ist; viele konnten glauben, daß es die rechte Weise ist zu sein. Aller es hängt von Ihrem Gesichtspunkt ab. Welche sind die anderen Filme, die Sie an bearbeiten? Außer ` ziehen Sie ' an, habe ich Shamit Amins ` Chak De ' und Farah Khans ` Om Shanti Om ' - das ich produzieren werde. Sie sagten, daß Sie nicht für Preisfunktionen gehen, wenn Sie empfangen nicht irgendwelche.... Nr., sagte ich nicht daß - ich mag für Preisfunktionen gehen. Aber, wenn ich in New York oder in Malaysia schieße oder in London holidaying, würde ich nicht meine Pläne annullieren. Auch wenn ich professionell beschäftigt werde, um durchzuführen, nehme ich Zeit heraus, selbst wenn ich nicht ernannt werde, weil es mein Job ist. (Quelle: www.dnaindia.com)

---

Beitrag #235 - erstellt: 16. Juli 2006
danke für den betrag...endlich mal einer in deutschSmily "dankedankedanke"

Beitrag #236 - erstellt: 17. Juli 2006
Smily "dankedankedanke" für den BerichtSmily "thanks"

---
Meine FF: Eine liebe mit Hindernissen!!

Beitrag #237 - erstellt: 17. Juli 2006
endlich mal einer in deutsch?????????????ist das deutsch? hmm.....dann hab ich wohl eine andere sprache gelernt die ganze zeit und nichts gemerkt Smily "silberblick" ich verstehe mehr als die helfte überhaupt nicht..........indira hat diesen artikel glauben ich in englisch schon mal gepostet, wenn ich den nicht gelesen hätte würde ich jetzt aufm schlauch sitzen Smily "silberblick"
naja vielleicht gehets mir nur so Smily "silberblick"

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team

Beitrag #238 - erstellt: 17. Juli 2006
deutsch???? wo das ist ja deutscher kauderwelsch übersetzt bei babelfisch oder sonst was......... also wenn ihr deutsche artikel einstellt dann solls aber auch nen sinn ergeben und nicht so ein stuss.. per internetübersetzung kann sich das sonst ja jeder übersetzen also besser originale rein geben als so ne stussübersetzung......

Beitrag #239 - erstellt: 17. Juli 2006
ja das seh ich auch so. *g*

---

Hilfe | Team

Beitrag #240 - erstellt: 17. Juli 2006
Jetzt regt euch doch nicht auf, das war doch nur gut gemeint von ihr,sie wollte doch nicht böses, sie wollte vielleicht nur einigen Mitgliedern hier die kein englisch können behielflich sein.denn wie oft kommt es wenn man einen Englisch Sprachrigen Text hier rein schreiben tut, kann mir den mal jemand übersetzen.
Oder ist euch das noch nicht aufgefallen!!!!!??????

@TuelaySigrid danke für deine Mühe die du dir gemacht hast,auch wenn der Text einwenig lustig istSmily "smilesmile"
Wenn du wieder so ein Text hast dann kannst du ihn ja in Englisch reinstellen, da konnen sie ihn sich selbst übersetzen
oder schickst ihn mir dann kann ich es machen

---
Bollywood macht Glücklich

Es gibt ja Tage, da denkt man,
die Welt ist verkommen und schlecht-
dann schaue ich einen Bollywood
Film und drei Stunden später glaube
ich wieder das Gute im Menschen.

Beitrag #241 - erstellt: 17. Juli 2006
Radio Interview

Wer gut Englisch versteht, auf der Seite von BBC Asian Network kann man sich die Radiosendung Film Café anhören. Es wird dort über die BAFTA Veranstaltung berichtet und Shahrukh beantwortet einige Fragen.
Wenn ihr die Seite öffnet, erscheint rechts das Kästchen mit dem "Listen Now" Button. Da geht dann eine neue Seite auf und die Sendung beginnt gleich. Auf der linken Seite erscheint eine Anzeige, dort könnt ihr auch weiter vor springen. Ab 1:20 reden sie über die BAFTA´s, danach folgen noch andere Themen und ab ca. 2:11 hört man dann Shahrukh.

http://www.bbc.co.uk/asiannetwork/film_cafe/

---

Beitrag #242 - erstellt: 17. Juli 2006
es war ja nicht böse gemeint, sondern nur eine anmerkung. man kann ja auch beides (deutsch und engl) untereinander schreiben, in einem bericht so zu sagen.
also bitte seht das doch nicht gleich als aufregen an. Smily "wink"

---

Hilfe | Team

Beitrag #243 - erstellt: 17. Juli 2006
Exclusive: Bollywood blast at BAFTA

CNN-IBN Email this video
London: The prestigious British Academy of Film and Television (BAFTA) is having a Bollywood blast this weekend.

Stars from the Mumbai film industry including Shah Rukh Khan and Aamir Khan reached London for the three-day showbiz bonanza titled 'BAFTA goes Bollywood', a tribute to popular Hindi cinema.

The opening night saw Devdas unspool at the Princess Anne Theatre with King Khan making a special appearance with friend Karan Johar.
-------------------------------------------------------------------------------------

Exklusiv: Bollywood sprengen an BAFTA

Email DER CNN-IBN dieses Videolondon: Die renommierte britische Akademie des Filmes und Fernsehens (BAFTA) hat einen Bollywood-Knall an diesem Wochenende.

Sterne von der Mumbai Filmindustrie, die Khan Des Schahs Rukh und Aamir Khan einschließt, reichten(erreichten) London für die dreitägige Showbusineß-Goldgrube betitelt ' BAFTA geht Bollywood ', ein Tribut zu populär(allgemein) Hallo Sterne von der Mumbai Filmindustrie, die Khan Des Schahs Rukh und Aamir Khan einschließt, reichten(erreichten) London für die dreitägige Showbusineß-Goldgrube betitelt ' BAFTA geht Bollywood ', ein Tribut zu populärem(allgemeinem) Hindi-Kino.

Die sich öffnende Nacht sah Devdas Unspule an der Prinzessin Anne Theatre mit König-Khan, der ein spezielles Aussehen mit Freund Karan Johar macht. Theater von Anne mit König-Khan, der ein spezielles Aussehen mit Freund Karan Johar macht.

http://www.ibnlive.com/videos/fullbvideo.php?id=15638

---

Beitrag #244 - erstellt: 18. Juli 2006
Mumbai blasts 'dastardly act': Shah Rukh Khan

July 17, 2006 12:57 IST

Bollywood director Karan Johar and superstar Shah Rukh Khan have condemned Tuesday's terrorist attacks on Mumbai.

At a joint news conference on the sidelines of a three-day long Bollywood extravaganza that concluded at the British Academy of Film and Television Arts in central London on Sunday, Shah Rukh described the attacks as a "dastardly act."

Terrorism has become an international phenomenon, Shah Rukh pointed out: "It happened in New York, Madrid, London and now in Mumbai. It is a very sad situation. It is necessary to educate people, to take away the thoughts of violence from society."

Johar said attacks in Mumbai were a clear case of terrorism and people should face the challenges united.

Both Karan Johar and Yash Chopra noted that Bollywood was completely secular.

To a question on the non-resident Indians' importance for the industry, SRK said NRIs have been responsible in helping Bollywood make a breakthrough in the West.

Asked whether they would consider reducing the duration of Hindi films, Yash Chopra and Johar felt it would be difficult; Shah Rukh said it was worth considering.

Yash Chopra said it was not the length that mattered but the intensity of the film. "Music is part of Indian life and culture. We are not ashamed of our music," Chopra said.

"It was quite an awakening when Veer-Zaara was screened in Paris. When we went there, the entire area was jam-packed and we could not even enter the theatre where the film was being screened," the veteran filmmaker said.

Asked whether they produced films keeping the NRIs in view, Johar said: "We produce films which are emotional and attractive to Indians. Being an NRI is a status. They are Indians, whether they live in New York or Bihar. NRIs are more Indians in their heart than most of us."

Shah Rukh said, "Our films not only entertain, but they are for eternity. It is the only mode of entertainment for masses and length of the film is value for money."

Called BAFTA Goes Bollywood, the London programme included presentation and interactive sessions with Johar, SRK, Chopra, Aamir Khan and Preity Zinta.

A new book on Bollywood, called Lights, Camera, Masala -- Making Movies in Mumbai by Sheena Sippy was also showcased on the occasion

The 246-page book -- by daughter of producer Ramesh Sippy with text from scriptwriter Naman Ramachandran -- gives an insider's look at the glitz, grit and grandeur of the world's largest film industry.

Ramachandran called the book a celebration of contemporary Hindi cinema. The book documents the process of making a typical commercial Hindi film through the adventures of a pair of fictitious characters called Vijay and Ravi, who try to make a Bollywood film of their own.

Famous film personalities -- from seasoned scriptwriters like the Salim-Javed duo to megastars like Amitabh Bachchan, Shah Rukh Khan and Aishwarya Rai and successful directors like Ramesh Sippy and Johar -- have shared their experiences and provided insights into filmmaking.

Lights Camera Masala also records the stories of the behind-the-scenes people who are such an intrinsic part of the Bollywood machinery -- a light boy, a make-up artist and a choreographer, among others.

Beitrag #245 - erstellt: 20. Juli 2006
Zitat von keti:
Zitat von kajol92:

hast du gedacht dein traum wäre war geworden, shah kann man jetzt schon kaufen......bloß dass es dir 10 milionen fehlen Smily "smilesmile" ......oder?

Hihi da muss ich wohl schööön sparen Smily "smilesmile" Aber ich denke nicht das Gauri ihn loslässt Smily "tutmirleid" voll blödSmily "smilesmile" hab mich schon gefreutSmily "smilesmile"

---

Beitrag #246 - erstellt: 20. Juli 2006
SRK plays Rishi Kapoor in OM SHANTI OM?

--------------------------------------------------------------------------------
Bollywood Trade News Network

Ace choreographer turned director Farah Khan is kind of miffed with reports of her forthcoming film OM SHANTI OM being a remake of KARZ and Shahrukh playing Rishi Kapoor in the film. She denied the reports completely. "Just because my film is titled OM SHANTI OM which happens to be a hit song from KARZ doesn't mean I am remaking it. If my film was titled MEHBOOBA MEHBOOBA, it wouldn't mean I am remaking SHOLAY", she was quoted by a news agency.

She added that her film has got nothing to do with Subhash Ghai's KARZ and was very original.

Incidentally HAPPY NEW YEAR was supposed to be her second venture after MAIN HOON NA but she wasn't very satisfied with the script, which is why it didn't work out.

Beitrag #247 - erstellt: 20. Juli 2006
Shah Rukh Khan to croon..
Posted 19 Jul 2006

We told you in March that Shah Rukh Khan will lend his vocal chords for a song in his forthcoming film Don.

It is clear now that the song is none other than the superhit Khaike Paan Banaras Wala picturised on mega superstar Amitabh Bachchan and the sexy Zeenat Aman in the original Don (1978) .

The original song, sung by the great late Kishore Kumar , was one of the highlights of the classic, but Bachchan never sung any lines.

But in ‘Don’ directed by Farhan Akhtar , SRK will croon some lines for the song, as the main singer is Udit Narayan , with Javed Akhtar penning the extra lyrics, and musical trio Shankar Ehsan Loy composing the music.

‘Don’ is scheduled to release on October 20, 2006 and will face stiff opposition at the box office, in the form of Abhishek Bachchan – Aishwarya Rai starrer Umrao Jaan and Akshay Kumar ’s Jaaneman.

Beitrag #248 - erstellt: 20. Juli 2006
@indira02 danke für die artikels Smily "dankedankedanke"
tja wenn er singen dann muss er halt...........aber das ist schon mal gut dass er das nicht alleine macht Smily "wink" Smily "smilesmile"

---

„Valar Morghulis“

Hilfe| Team

Beitrag #249 - erstellt: 21. Juli 2006
Shahrukh plays a junior artist of the late 70’s in Farah Khan’s Om Shanti Om
By Gaurav Malani (IndiaFM News Bureau), July 21, 2006 - 01:38 IST

To all those who were going overboard cooking their own stories on Farah Khan’s ‘Om Shanti Om’ being a remake of Subhash Ghai’s Karz, they can take a breather. The news is anything but true and just an outcome of ideal minds working overtime. The gossip shaped up from the fact that ‘Om Shanti Om’ happens to be a superhit track from Subhash Ghai’s 1980 film Karz on which Rishi Kapoor shook his leg and had the nation crazy. And some uninformed reporter simply created a story out of it.

“There is no similarities between the two films whatsoever”, confirms a trustworthy industry insider. “It’s a complete new script”. The only coincidental similarity between the two films is that both are based on the theme of reincarnation. But the resemblance ends there. The genres are completely different.

“Om Shanti Om starts showing Shahrukh Khan as a junior artist of the late 70’s. His name is Om. Years later he is reborn and is named Om again”, adds the source. Shahrukh Khan’s blockbuster hit Karan Arjun also dealt with the theme of reincarnation. However ‘Om Shanti Om’ has no resemblance to that movie either.

And to set the record straight, ‘Om Shanti Om’ is a fresh project that Farah Khan is working on and is NOT the re-titled version of Farah’s other film ‘Happy New Year’ that she was supposed to make with Shahrukh Khan and Deepika Padukone. For the time being ‘Happy New Year’ is kept on the backburner and currently Farah is concentrating only on ‘Om Shanti Om’.

With the movie coming out in 2007, we just wish Farah that with ‘Om Shanti Om’ you have a ‘Happy New Year’.

Beitrag #250 - erstellt: 21. Juli 2006
ich versteh leider kein englisch,mein englisch ist im eimer

---
Lebe und denke nicht an Morgen
Produktempfehlungen

« erste Seite ... 2 3 4 5 6 7 8 ... letzte Seite »